Subscribe:

Ads 468x60px

Monday, 8 July 2013

SUSU KESUBURAN ALKHISBUN - KESUBURAN SUAMI ISTERI UNTUK YANG INGIN HAMIL

 SUSU KESUBURAN ALKHISBUN UNTUK KESUBURAN SUAMI ISTERI. 
JIKA SUAMI TIDAK SUKAKAN SUSU BOLEH AMBIL CAFE KHISBUN.


CODE: SUSU KHISBUN 
HARGA: RM66 (SEM)/ RM70 (SBHSWK)
FREE POST: Poslaju 
STOCK : AVAILABLE
SK Al-Khishbun merupakan makanan tambahan untuk kesuburan yang sesuai untuk golongan lelaki dan perempuan. Sama juga seperti hulba di bawah

Dari Saidatina Aisyah r.a. telah berkata, telah bersabda Rasulullah s.a.w. “sebaik-baik amalan kepada Allah s.w.t. adalah perbuatan yang dikerjakan secara berterusan walaupun sedikit”.               
                                                                        (Hadis riwayat Al-Imam Muslim)

"PALING TERBAIK IALAH AMALKAN SET KESUBURAN ALKHISBUN INI SATU SET IAITU SUSU KHISBUN BERSAMA HULBA. Rujuk di set pakej jimat jika nak beli 1 set"


SET LENGKAP KESUBURAN AL KHISHBUN mengandung 2 jenis produk iaitu SK Al Khishbun (500gm) dan Hulba Al Khishbun (50gm).

SK Al Khishbun merupakan gabungan istimewa Susu Kambing, ekstrak stevia sebagai pemanis 100% semulajadi, biji Habbatus Sauda (Syria) yang merupakan spesis bijirin terbaik yang telah dipanggang. Ketiga-tiga bahan menjadi ramuan unggul kerana mepunyai sifat alkali yang tinggi dalam badan. Kehebatan SK Al Khishbun terletak pada ramuan rahsia herba-herba kesuburan dari Tanah Arab yang pernah terkandung di dalam buku Ilmu Perubatan Sufi. Mengandungi serbuk bunga kurma yang dahulunya digunakan sebagai herba penambah hormon dan mengentalkan sperma. SK bertindak untuk menyuburkan rahim.

Hulba Al Khishbun menggabungan 7 jenis herba-herba dari Tanah Arab yang bertindak untuk merawat:-
1) menbersihkan rahim dan organ dalaman akibat dari keguguran dan pembedahan.
2) Darah haid yang tidak lancar.
3) Senggugut yang teruk, 
4) PCOS
5) Mengecutkan CYTS & FIBROID
6) Telur tidak matang
7) Tiada telur
8) Tiub filofio tersumbat
9) dan pelbagai lagi masalah rahim yang menjadi punca kepada kesukaran mendapatkan zuriat.

Hulba untuk suami merawat:-
1) Memperbanyakkan kualiti dan kuantiti sperm yg sihat
2) Memberi tenaga kepada sperm utk bergerak pantas
3) Merawat mati pucuk
4) Tiada telur
Gabungan ini membantu merangsang rahim, memanaskan organ pembiakan dan mengukuhkan tenaga dalaman. Herba Campuran Arab ini biasanya menjadi amalan para remaja Arab yang akan berumahtangga. Menjaga keseimbangan dan normal tubuh serta membaiki saraf kelamin dan serta memulihkan tenaga batin.


CODE: HULBA 
HARGA: RM56 (SEM)/ RM60 (SBHSWK)
FREE POST: Poslaju 
STOCK : AVAILABLE
CARA PENGGUNAAN SET AL-KISHBUN
1. Minum SK Al Khishbun 1 skop pagi sebelum sarapan dan 1 skop malam 1 jam sebelum tidur. Bancuh dengan air suam sahaja.
2. Makan ½ sudu kecil Hulba Al Khishbun yang telah dicampurkan dengan madu atau buah kurma sebelum makan tengahari (waktu dhuha) 1 kali setiap hari.
3. Langkah paling penting – mandi sauna herba 1 kali selepas 1 minggu mengamalkan SK Al Khishbun dan Hulba Al Khishbun bagi mengeluarkan segala kekotoran yang telah lama terperangkap di dalam badan.
4. Mandi sauna kali kedua dilakukan selepas 2 minggu dari mandi sauna yang pertama.
5. Buat rawatan urut atau sengkak sekurang-kurangnya sekali.
6. Banyakkan minum air masak bagi menstabilkan suhu badan.
7. Kurangkan makanan dan minuman berasid dan lebihkan makanan beralkali kerana pH alkali paling sesuai untuk mereka yang merancang untuk hamil
8. PESANAN PENTING – Produk ini tidak boleh diambil semasa waktu period atau ketika demam. Sambung semula pengambilan produk ini 3 hari selepas period kering. Jika telah disahkan mengandung hendaklah berhenti dari mengambil produk tersebut.


CODE: CAFE KHISBUN 
HARGA: RM66 (SEM)/ RM70 (SBHSWK)
FREE POST: Poslaju 
STOCK : AVAILABLE



Pengguna lelaki yang tidak gemarkan susu maka mereka bolehlah mencuba Cafe Al Khishbun untuk kekuatan dalaman dan kekuatan sperma. Cafe Al Khishbun diformulasikan khusus untuk kaum lelaki sahaja kerana mengandungi campuran herba-herba untuk kekuatan sperma dan tenaga dalaman lelaki. Kaum wanita tidak dibenarkan menggunakan Cafe Al Khishbun sama sekali. Akan tetapi bagi kaum lelaki yang menghadapi masalah kiraan sperma yang rendah maka mereka perlu mengambil SK Al Khishbun dan bukannya Cafe Al Khishbun.



SOALAN YANG BIASA DIAJUKAN:



(1) susu khisbun dan hulba mcm mana? sama fungsi dia?

-susu khisbun utk memudahkan berlaku persenyawaan dan memberikan keadaan rahim yg beralkali yg sgt sesuai utk sperma. 
-Manakala hulba pula ialah untuk mencuci rahim serta organ dalaman serta merawat masalah kesuburan yg serius seperti cyst, fibroid, pcos dan lain2 serta merawat masalah sperma suami dan lain2. Juga sgt sesuai untuk yg baru lepas keguguran dan pernah gugur untuk cuci semula rahimnya.

(2) khas utk suami isteri ker? 


-ya, susu khisbun dan hulba boleh di amalkan oleh suami isteri untuk menyuburkan dan menyelesaikan semua masalah kesuburan.

KEDUA-DUAnya susu & hulba suami isteri harus ambil untuk kesuburan rahim dan utk bnyakkan sperma suami. Ambil kombinasi susu dan hulba lagi bagus untuk cuci rahim dan organ dalaman untuk suami isteri.

(3) Hulba tu apa ye? serbuk atau pil? atau dibancuh skali dgn susu khisbun


-Hulba ialah serbuk herba. Boleh dimakan bila-bila masa dan sebaiknya makan pada waktu dhuha bersama dgn madu @ kurma utk mengelakkan kepahitan. 

-Jika rasa susah nak makan dengan madu @ kurma bancuh bersama susu khisbun juga boleh cuma kena banyakkan mengambil air kosong utk sejukkan badan.

(4) susu tu kuat sgt tak baunya? saya alegik bau?


Susu berbau herba yg kuat. Ada ramai yg cakap sedap. ada yg cakap tak sedap. Tepuk dada tanya selera. "pahit itu ubat"


(5) susu khisbun nie mujarab ke? lama tak jangkaan untuk nak dapatkan anak?

Setakat ni mmg dah ramai yg sudah merasa keberkesanan set alkhisbun ini dan juga sudah membantu banyak pasangan untuk hamil. Yng penting Usaha doa dan tawakal. Ini adalah salah satu usaha untuk menyuburkan rahim dan sperma dan juga utk kesihatan badan. Badan yg sihat insyaALLAH mudahlah berlaku persenyawaan.

Sebahagian Testimonial boleh lihat di bhgian testimonial website. KLIK sini

(6) produk ni boleh tahan berapa lama?? suami bole guna jg ke? 

Susu khisbun dan hulba tahan untuk sebulan seorang makan. Suami juga boleh makan.

(7) produk ini ada kelulusan KKM ke? halal ke?

Ya, ada telah dikelaskan sebagai makanan tambahan oleh KKM dan halal 

(8) Kalau makan susu khisbun ada kesan sampingan tak kat baby masa lahir?

Tiada, sebab tiada bahan kimia yg merbahaya dan ke semuanya sumber herba asli yg diamalkan oleh tabib arab sudah beratus ratus tahun lamanya. Kesan sampingan yg dilaporkan setakat ni hamil shja.

(9) set kesuburan khisbun ni boleh tak dimakan bersama ubat lain? cthnya clomid? 

Boleh, cuma jarakkan sejam 2 jam pengambilan tetapi clomid dimakan hanya pada hari period ke 2-5. Manakala susu khisbun dan hulba perlu berhenti dimakan ketikan datang haid.


==============================================


INGIN LIHAT SET JIMAT YANG LAIN?
ADA PERSOALAN SET MANA SESUAI UNTUK ANDA?
TEKAN SINI--> SET JIMAT

NAK BACA TESTIMONIAL CUSTOMER?
TEKAN SINI --> TESTIMONIAL