Subscribe:

Ads 468x60px

MACAM MANA NAK ORDER?
---------------------------------
TEKAN BUTANG ORDER SEKARANG/ORDER SINI


ADA SOALAN/KEMUSYKILAN MENGENAI PRODUK?
-------------------------------------------------------------

SMS/WASAP ONLY (011 1230 2163)
OFIS HOUR (10am-8pm)

Open everyday. Please call first if u want to visit to our shop

atau email ke marihamilshop@gmail.com

Please like us on Facebook Untuk Mendapatkan Pelbagai Tips Mudah Hamil


KEDAI KAMI DI MANA?
----------------------------
Boleh datang terus beli semua produk ada di SHAH ALAM:-

Mom's House Babyshop

BLOK G-33-G, ALAM AVENUE 2,
JALAN SERAI WANGI L16/L,
SEKSYEN 16, 40200 SHAH ALAM, SELANGOR


ATAU DI SEREMBAN:-

Mom's House Babyshop
MYDIN WHOLESALE HYPERMARKET SEREMBAN 2
B1-02, Persiaran S2 B7, Seremban 2,
70300 Seremban, Negeri Sembilan


Tuesday, 7 January 2014

PROMOSI SAFWAH & FATEH (FORMULASI KESUBURAN TERHEBAT)

ANDA SUKAR HAMIL? 
UMUR MAKIN HARI MAKIN LANJUT?

DAH BUAT MACAM-MACAM RAWATAN TAPI MASIH GAGAL..MAKAN UBAT SUBUR KAT HOSPITAL GAGAL? PERNAH BUAT PEMBEDAHAN TAPI MASIH TAK HAMIL-HAMIL? LAST-LAST KETUMBUHAN CYST, FIBROID PULA MUNCUL? ENDOMETRIOSIS PON ASIK-ASIK MUNCUL? SPERMA SUAMI LEMAH DAN SIKIT? HAID TAK TERATUR? PCOS?



JANGAN RISAU....KAMI SYORKAN ANDA GUNA FORMULASI KESUBURAN TERHEBAT GABUNGAN DARI MEDITERRANEAN DAN BARAT INI. 

Menurut pakar kesuburan secara holistik, 4 perkara PENTING yang patut pasangan suami isteri lakukan jika nak hamil dengan mudah ialah:-

  • Mengamalkan makan herba-herba untuk kesuburan suami isteri kesihatan rahim dan sperma. Cth: safwah dan Fateh
  • Mengamalkan urutan sendiri pada tubuh badan menggunakan minyak terapi kesuburan. Urut pada abdomen, perut, belakang pinggang dan bahagian badan lain. Cth: Fertee oil
  • Jauhi stress dengan melakukan perkara yang anda suka seperti mendengar muzik, spa, bersauna dan urut badan sendiri dengan minyak terapi 
  • Amalkan minum jus buah-buahan dan smoothie

Anda tak perlu risau, kami di marihamil.com ada menyediakan formulasi kesuburan berasaskan herba-herba kesuburan yang diamalkan lebih beribu-ribu tahun di barat dan tanah mediterranean. Iaitu formulasi Safwah Ikhtiar (isteri), Fateh Ikhtiar (suami) untuk dimakan oleh suami isteri dan minyak terapi kesuburan Fertee Oil untuk digunakan untuk urutan luaran suami isteri bagi membantu percepatkan lagi proses mematangkan dan meningkatkan kualiti benih suami isteri. 

Setelah berjaya membantu beribu pasangan yang sukar hamil kepada mudah hamil dan juga ingin bunting pelamin. Kini kami muncul dengan 2 formulasi yang terbaik untuk suami isteri. Iaitu safwah dan fateh yang dapat membantu penyembuhan dari dalam. Ianya makanan tambahan yang terbukti berkesan dapat membantu proses penyembuhan pelbagai masalah kesuburan. 

SAFWAH IKHTIAR
FORMULA KESUBURAN ISTERI


HARGA PROMOSI: RM110 (SM) / RM115 (SS)
HARGA SEBENAR: RM150 (SM)/ RM155 (SS)
FREE POSLAJU
STOCK : AVAILABLE
Formulasi Safwah Ikhtiar merupakan gabungan istimewa madu isfahan dan herba-herba zuriat wanita yang terpilih dari tanah mediterranean yang terkenal dengan keberkesanannya dalam membantu menyembuhkan 1001 masalah kesuburan wanita. Formula Safwah ini diperbaharui dengan tambahan 7 jenis herba lagi yang mampu meningkatkan lagi keberkesanannya 3x lebih berkesan dalam menyuburkan rahim dan membantu dalam penyembuhan penyakit rahim. 

Rasanya juga jauh lebih sedap dan manis yang datang dari sari dan cuka kurma. Sangat sesuai untuk yang tidak gemarkan rasa susu dan bau herba. Ini membuatkan anda lebih bersemangat untuk berikhtiar dalam menyuburkan rahim dengan rasa sedap ini. Khasiat-khasiatnya ialah:
  • Mampu membantu menyuburkan rahim dan mencegah kemandulan terutamanya yang sukar hamil dan ingin bunting pelamin
  • Mampu memberikan keadaan rahim yang beralkali dimana keadaan yang diperlukan oleh rahim untuk membentuk persenyawaan di antara benih suami dan isteri (sperma dan ovum)
  • Mampu membantu penyembuhan dan mengelakkan masalah rahim seperti PCOS, cyst, Fibroid, endometriosis dan tiub fallopio tersumbat jika diamalkan berterusan.

  • Mampu membantu membina sel-sel baru dan baiki tisu yang rosak serta mencuci organ dalaman.
  • Mampu memberi tenaga kepada wanita yang sering letih.
  • Mampu mengawal lemak dan membuang toksin di perut dan membuang darah kotor
  • Nota: Jika anda anda masalah kesuburan serius seperti Telur Tak Matang, Umur dah Lanjut,  Moody, Mudah stress, Kurang nafsu seksual digalakkan ambil bersama Fertee oil untuk kesan yang terbaik dengan merawat luaran dan dalaman. Suami digalakkan sapu isteri sambil urut. Isteri juga digalakkan sapu suami untuk meningkatkan mood bersama malah meningkatkan lagi kualiti telur suami isteri.
Ianya juga mampu :-
[✔] Menstabilkan Kitaran Haid yang Tidak Tetap
[✔] Menstabilkan hor.mon
[✔] Menyelesaikan Masalah telur tak matang 
[✔] Mendatangkan semula haid selepas Berbulan-Bulan tiada.
[✔] Mengurangkan Senggugut Yang Teruk
[✔] Menguatkan Rahim yang Tidak Kuat dan kerap keguguran
[✔] Menghilangkan stress & cepat marah
[✔] Meningkatkan nafsu syahwat isteri
[✔] Membantu penyembuhan Ketumbuhan Cyst, Fibroid dan endometriosis
[✔] Menghilangkan Tiub fallopio tersumbat
[✔] Menghilangkan PCOS dan telur tidak matang
[✔] PMS yang teruk.
[✔] Membantu menyahtoksik toksin pada bahagian sistem pembiakan
[✔] Satu persediaan semula jadi untuk mudah hamil.
[✔] Prolyps
[✔] Memberi tenaga dalaman yang luar biasa
[✔] Menghilangkan stress 
[✔] Memberi rasa ghairah kepada isteri yang ‘kurang berselera’
[✔] Memantapkan vagina wanita
[✔] Vagina Lebih ‘grip’ dan tidak kering
[✔] Menegangkan payudara (lebih anjal)
[✔] Mencerahkan dan menghaluskan kulit (Serbuk Mutiara)
[✔] Menaikkan seri wajah
[✔] Mengurangkan sakit senggugut
[✔] Memperbetulkan kitaran haid
[✔] Mengurangkan keputihan
[✔] Melancarkan perjalanan darah
[✔] Meningkatkan imunisasi badan
[✔] Membantu mengangkat punggung
[✔] Menghilangkan lesu dan sakit badan
[✔] Melegakan sakit tumit dan sendi
[✔] Sesuai untuk gadis dan yang sudah berumahtangga
[✔] 100% selamat digunakan

KHASIAT KEPADA IBU ( ketika berpantang )
***************
[✔] Badan merasa lebih bertenaga
[✔] Menghilangkan rasa pening kepala
[✔] Susu badan akan menjadi banyak dan pekat
[✔] Menyembuhkan luka selepas bersalin dengan cepat
[✔] Mengurangkan stress
[✔] Mengelakan dari meroyan
[✔] Mengecutkan semula rahim selepas bersalin
[✔] Membersihkan semula rahim yang kerap keguguran dan memudahkan proses persenyawaan semula.
[✔] Menguatkan rahim (kepada yang selalu keguguran dan rahim jatuh)
[✔] Mempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan sembuh
[✔] Mengecutkan peranakan

"Sesungguhnya di dalam Habbasauda terdapat penyembuh bagi segala penyakit, kecuali kematian " (Al Bukhari & Muslim)

Insya Allah semua nya bersertakan usaha, doa dan Izin dari NYA.
PERCAYALAH SETIAP PENYAKIT YANG DITURUNKAN OLEH ALLAH SWT PASTI ADA PENAWAR NYA.
                           
                     FATEH IKHTIAR 
                 FORMULA KESUBURAN SUAMI


HARGA PROMOSI: RM110 (SM) / RM115 (SS)
HARGA SEBENAR: RM150 (SM)/ RM155 (SS)
FREE POSLAJU
STOCK : AVAILABLE
Formulasi Fateh Ikhtiar merupakan gabungan istimewa madu isfahan dan herba-herba zuriat lelaki yang terpilih dari tanah mediterranean yang terkenal dengan keberkesanannya dalam membantu memulihkan 1001 masalah lelaki. Formula Fateh Ikhtiar ini diperbaharui dengan tambahan 7 jenis herba lagi yang mampu meningkatkan lagi keberkesanannya sehingga 3x lebih berkesan dalam meningkatkan lagi kualiti sperma dan masalah hormon lelaki. 

Rasanya juga jauh lebih sedap dan manis yang datang dari sari kurma dan cuka kurma. Sangat sesuai untuk yang tidak gemarkan rasa susu dan bau herba. Ini membuatkan anda lebih bersemangat untuk berikhtiar dalam menyuburkan sperma dengan rasa sedap ini. Khasiat-khasiatnya ialah:

  • Membantu penyembuhan masalah azoospermia atau kuantiti sperma kurang
  • Mampu membantu membina sel-sel baru dan baiki tisu yang rosak serta mencuci organ   dalaman.
  • Mampu memberi tenaga kepada lelaki/suami yang sering letih dan lemah tenaga batin.
  • Mampu mengawal lemak dan membuang toksin di perut dan membuang                     darah kotor
  • Memulih, menyegar dan menambahkan tenaga tubuh badan.
Nota: Jika suami Lemah Nafsu Syahwat, Cepat Marah, Moody, Stress, Kurang ereksi, Mati Pucuk digalakkan sapu Fertee Oil bersama untuk menaikkan nafsu seksual.


HARGA PROMOSI: RM150 (SM) / RM155 (SS)
FREE POSLAJU
STOCK : AVAILABLE

FERTEE OIL..MINYAK TERAPI KESUBURAN (LUARAN).

Formula kesuburan No.1 didunia. Digunakan oleh PAKAR KESUBURAN HOLISTIK dari BARAT yang terbukti berkesan membantu beribu-ribu wanita dan lelaki yang ada masalah kesuburan iaitu Minyak Terapi Kesuburan (fertee oil).

========================

MACAM MANA FERTEE OIL BERFUNGSI?

========================

Pati-pati bunga & herba yang terkandung dalam FERTEE OIL telah lama disebut-sebut dapat menawarkan pelbagai khasiat dalam membantu meningkatkan kesuburan di kalangan wanita. Ianya DISAPU & URUT secara luaran untuk kesuburan. 



Membantu dalam penyembuhan tisu di bawah kulit dan meningkatkan peredaran dan aliran darah ke kawasan itu, minyak fertee ini adalah cara mudah dan berkesan untuk membantu pelbagai masalah seperti dibawah:



[✔] Merangsang pengeluaran hormon yang diperlukan untuk menguatkan rahim bagi yang kerap keguguran

[✔] Mematangkan telur/sperma 
[✔] Menguatkan Rahim yang Tidak Kuat dan kerap keguguran
[✔] Menghilangkan stress & cepat marah bagi suami isteri yg mengalami masalah ini
[✔] kurang nafsu syahwat suami isteri
[✔] MemBantu Penyembuhan Cyst, Fibroid dan endometriosis dengan merangsang hormon bagi mengecutkannya. Harus digunakan bersama safwah ikhtiar untuk membuang kotoran atau yang tersumbat dalaman.
[✔] Tiub fallopio tersumbat harus rajin urut menggunakan fertee oil dan makan safwah ikhtiar untuk dalaman keseluruhan
[✔] thyroid disorders
[✔] Fertee Oil Langsung tidak gatalkan kulit 
[✔] Bertindak seperti krim hormon juga malah penyerapannya jauh lebih baik berbanding krim.
[✔] Mampu mencantikkan kulit dan menegangkan payudara jika disapu selalu

Untuk meningkatkan kesuburan SUAMI ISTERI anda dinasihatkan melakukan 2 KAEDAH PALING PENTING yang disyorkan oleh pakar kesihatan holistik:-

[✔] Amalkan urutan sendiri pada anggota badan terutamanya pada bahagian perut dan bawah pusat menggunakan minyak terapi kesuburan yang mampu merangsang hormon dan membantu penyembuhan tisu di bawah kulit. Kami syorkan minyak terapi FERTEE OIL yang sememangnya digunakan oleh ramai wanita dan lelaki barat untuk kesuburan.

[✔] Amalkan makan herba-herba untuk kesuburan rahim dan sperma seperti safwah ikhtiar dan fateh ikhtiar.

Untuk kesan lebih cepat bagi yang dah lama berkahwin tapi masih gagal hamil sampai skrg eloklah amalkan resepi makanan kesuburan terbaik iaitu Safwah ikhtiar (isteri) dan Fateh (ikhtiar suami). Ia memberikan suasana beralkali kepada rahim yang mana akan membantukan lagi proses persenyawaan. Boleh lihat gambar safwah & fateh pada gambar timeline.
Yang penting Usaha, Doa & Tawakal...


Kenapa Anda Harus Beli Safwah, Fateh & Fertee Oil ?
  • Rasanya yang sangat sedap terutamanya yang tak gemarkan bau susu dan herba yang kuat
  • Formulanya diperbaharui untuk memberikan kesan yang jauh lebih baik
  • Terbukti berkesan sudah berjaya membantu penyembuhan penyakit rahim seperti Sukar Hamil, Cyst, Fibroid, Endometriosis, Telur tak matang, Period tak tetap, Tiub fallopio tersumbat, Lemah tenaga batin, unexplained infertility dan juga masalah kurang sperma berkualiti.
Berapa Lama Ambil Tunjukkan Kesan?
  • Setiap rawatann termasuklah rawatan dengan doctor sepatutnya menunjukkan kesan paling awal ialah 6 bulan jika diamalkan secara konsisten, Tetapi Alhamdulillah ramai pelanggan yang mengamalkan produk kami menunjukkan kesan yang positif seawal sebulan. 
  • Yang paling penting jangan mudah berputus asa..Usaha, Doa & Tawakal..insyaALLAH...tak rugi berusaha...

TESTIMONIAL CUSTOMER

HAMIL LEPAS AMAL SEBOTOL. 3 TAHUN MENANTI ZURIAT..ALHAMDULILLAH

HAMIL JUGA LEPAS AMAL SEBOTOL SAFWAH & FERTEE OIL.
10 TAHUN BERKAHWIN..

5TAHUN MENANTI ZURIAT. KINI DAH HAMIL LEPAS AMAL...
HAMIL LEPAS AMAL SAFWAH & FERTEE OIL. 4tahun berkahwin...





Saturday, 6 July 2013

OVULATION PREDICTOR KITS (ALAT KESAN WAKTU SUBUR)

Tingkatkan peluang untuk hamil dengan mengetahui waktu subur anda. Dengan menggunakan OPK alat kesan waktu subur ini yang mempunyai Ketepatan 99.6%. 

Beli (10 pieces) ovulation Predictor Kits  pada harga rendah. 
CODE: OVULATION TEST
HARGA: 10 keping RM30 (SEM) / RM33 (SBHSWK)
FREE post : poslaju
STOCK : AVAILABLE

Ovulation predictor kits (OPK) ialah alat untuk menguji waktu subur wanita. Alat ini membantu wanita mengesan hari ovulasi dengan tepat (99.6%). Alat ini akan membantu anda menentukan tahap lonjakan hormone LH. Ianya alat untuk meningkatkan lagi peluang kehamilan dengan mengetahui waktu subur kita.

UNTUK INFO LANJUT MENGENAI OPK (ALAT KESAN WAKTU SUBUR) INI, SILA KLIK SINI - OPK

UNTUK PEMBELIAN BORONG JUGA KLIK ORDER SKRG DI ATAS!

URINE PREGNANCY TEST - MENGESAN KEHAMILAN

UPT Murah dengan ketepatan 99%
Beli 10pieces Urine Pregnancy Test pada harga rendah. 



CODE: PREGNANT TEST
HARGA: 10 keping RM30 (SEM) / RM33 (SBHSWK)
FREE post : poslaju
STOCK : AVAILABLE

soalan: Adakah UPT ini berkesan?
jawapan: Mana-mana upt dapat mengesan bergantung kepada kandungan hormon di dalam badan anda. Urine Pregnant Test selalunya dapat mengesan hormon yang tinggi pada waktu pagi ketika anda masih belum melakukan apa apa aktiviti yang lain. Keberkesanannya jika dilakukan pada masa dan cara yang betul ialah 99.6%. Ianya dapat mengukur kepekatan hormon pada 25miU iaitu 12 hari selepas berlaku persenyawaan antara ovum dan sperma.
CARAGUNA UPT DENGAN BETUL BOLEH KLIK SINI - UPT 


Friday, 5 July 2013

VENE SLIMMING LOTION - KURUS DENGAN SELAMAT DIJAMIN 100%

                                           NAK KURUSKAN BADAN DENGAN SELAMAT?

CODE: VENE
HARGA: RM75 (SEM)/RM80 (SBHSRWK)
FREE POSTLAJU

 [✔] Vene Slimming Lotion mengandungi pati rumpai laut Phyllacantha Fibrosa yg diimport khas dari Belgium. Ia berfungsi untuk merangsang proses LIPOLISIS iaitu proses pemecahan sel-sel lemak dlm badan & telah terbukti secara saintifik serta diperakui oleh badan-badan kosmetik di Perancis. VSL adalah produk formulasi terkini yg bermutu & terbukti berkesan secara saintifik.Dijamin 100% selamat digunakan.

 [✔] No. Kelulusan KKM : NOT130104860K, TANPA PARABEN, TIADA PEWARNA, SUCI & HALAL! 

===================== CIRI-CIRI VENE SLIMMING LOTION ===================== [✔] Kesan serta merta
[✔] Bebas PARABEN (bahan kimia)
[✔] Tidak melekit & tidak berminyak
[✔] Tidak terlalu panas
[✔] Berbau WANGI
[✔] Boleh diguna bila-bila masa
[✔] Mudah digunakan
[✔] Menggunakan bahan yang halal
[✔] Tiada kesan sampingan

 ============= KELEBIHAN PRODUK =============
 [✔] Memecahkan lemak, sapu 2-3 kali dah ada pengurangan pada ukurlilit perut.
[✔] Menghilangkan selulit di kawasan perut, peha, punggung, lengan dll.
[✔] Menurunkan berat badan dalam masa seminggu.
[✔] Melangsing dan mencantikkan bentuk badan.
[✔] Melembut/menegang dan menyegarkan kulit sebab ada collagen.
[✔] Membuang lebihan angin dalam badan yg mybbkan ketidakselesaan.
[✔] Mengurangkan senggugut/sakit sendi.

 CIKGU NORLINA : Selepas 4 bulan guna Vene Slimming Lotion, saya terkejut bila timbang, berat badan saya dari 65kg jadi 53kg!!!! TURUN sebanyak 12 kg!!! Sebelum ni dah banyak produk kurus saya cuba...yg jenis minum, makan dan sapu, tapi tak berkesan..... Bila kawan perkenalkan Vene Slimming Lotion (VSL) saya cuba jelah walaupun tak berape confident! Tapi, ni lah hasilnya...body saya tak montel seperti dulu lagi.....segan pulak tengok gambar yang montel tu......best sangat-sangat guna VSL sebab mudah, hanya sapu saja 2kali sehari, bau pulak wangi & tak melekit, yang penting sekali tak ada side effect yang membahayakan kesihatan dan ada kelulusan KKM....syukur alhamdulillah.... ~Cikgu Norlina~

      TESTIMONIAL BERGAMBAR


















CONCEIVE PLUS FULL PACK - SANGAT BAGUS UNTUK YANG INGIN HAMIL

ANDA SEDANG MENCUBA UNTUK HAMIL TETAPI KEKERINGAN VAGINA
CONCEIVE PLUS MUNGKIN BOLEH MEMBANTU.


RM110 SM/RM115 SS
STOCK: AVAILABLE
(sesuai untuk yg  dan ingin hamil sbb lgsung ianya pelincir yang tak merosakkan sperma. Jika ingin hamil jgn guna pelincir biasa)
Jika anda sedang mencuba untuk hamil, mari mempertimbangkan conceive Plus untuk meningkatkan kemungkinan "conception". Conceive Plus adalah pelincir peribadi yang mengandungi ion Kalsium dan Magnesium yang penting untuk daya maju sel dan proses persenyawaan.

Dirumuskan oleh para doktor, Conceive Plus di cipta seakan-akan cervical mucous "mukus serviks" badan dan secara klinikal terbukti selamat untuk sperma dan embrio membuatkan ianya ideal untuk digunakan oleh pasangan yang cuba untuk hamil secara semulajadi

Bagaimana menggunakan Conceive Plus Sasmar?
Sasmar hamil Plus adalah pelincir ringan mesra kepada sperma yang cara menggunakannya sama seperti menggunakan pelincir peribadi. Sapukan gel pada alat sulit anda dan pasangan anda dan gunakan semula bila dikehendaki. Anda boleh menggunakan sebanyak atau sesedikit mana yang anda mahukan tetapi kami mencadangkan sekurang-kurangnya 5mls (kira-kira satu sudu teh).

Menambah kelembapan semulajadi anda dan melegakan kekeringan boleh membaiki pengalaman seksual keseluruhan bagi kedua-dua anda dan pasangan anda dan membantu dia untuk ejakulasi lebih sperma yang berenang. Beberapa kajian telah menunjukkan bahawa lebih 50% sperma dihasilkan. 

CARA PENGGUNAAN: 
cara pertama - Conceive plus ni mcm pelincir cuma dia kena masukkan kepala pam tu ke dalam vagina, pamkan isi kandungannya , then biarkan 10minit sebelum bersama dengan hubby :). Conceive Plus meningkat daya tahan sperma untuk bergerak pergi ke ovum dengan lebih cepat.
cara kedua - sapukan pada alat sulit suami dan juga alat sulit isteri dan kemudian bersama. Seeloknya guna pada waktu subur. Untuk mengesan waktu subur bolehlah menggunakan kaedah mengesan menggunakan thermometer atau OPK atau mengesan bendalir cervical mucous.


Saya mencuba untuk hamil, MENGAPA SAYA PERLU GUNAKANNYA?
Sasmar hamil Plus ini dirumuskan secara saintifik untuk melegakan kekeringan faraj, meningkatkan kepuasan seks dan membantu laluan anda hamil sebenarnya. Graf di bawah menunjukkan manfaat menggunakan Sasmar hamil Plus berbanding pelincir peribadi lain yang boleh didapati secara komersial.

KEKERINGAN FARAJ DAN LALUAN ANDA UNTUK KEHAMILAN?
Persetubuhan "atas permintaan" ketika ovulasi/waktu subur boleh mencuri kenikmatan cinta ketika bersama dan boleh membawa kepada peningkatan kekeringan faraj. Hampir tiga perempat daripada pasangan cuba-untuk-hamil dilaporkan tahap kekeringan faraj meningkatkepada negatif dan ianya memberi kesan kepada kehidupan seks mereka.

Penyelidik telah membuktikan bahawa pasangan yang dapat menikmati kasih sayang semasa ovulasi/waktu subur mempunyai skor kepuasan perkahwinan yang terbaik, dan mungkin lebih cepat untuk hamil. Sebaliknya, apabila seks menjadi perkara yang menyakitkan kerana kekeringan, atau tidak memuaskan kerana tekanan prestasi, hubungan itu akan boleh membawa penderitaan.

Ia juga penting untuk ambil perhatian bahawa persetubuhan yang baik dapat membantu suami merasai kenikmatannya dan menjadi lebih terangsang serta permainan rasa lebih menarik, ini boleh membuatkan suami mampu menghasilkan lebih sperma yang mampu berenang. Beberapa kajian telah menunjukkan lebih 50% sperma dihasilkan dalam pancutan bila bersama dalam keadaan yang menyeronokkan berbanding ketika "melakukan secara terpaksa".

ADAKAH CONCEIVE PLUS SELAMAT DIGUNAKAN?
Conceive plus adalah suatu pelincir peribadi yang telah digubal untuk berada dalam pH tertentu dan pelbagai Elektrolit yang ringan, lembut dan selamat walaupun sperma sangat sensitif. Conceive plus juga pelincir peribadi yang hanya mengandungi ion Kalsium dan Magnesium yang penting untuk daya maju sel dan proses persenyawaan.

Dengan gel lembut dan seimbang adalah selamat untuk digunakan setiap hari, walaupun anda tidak cuba untuk hamil!

Apakah kepentingan kalsium dan ion magnesium?
Ion kalsium dan Magnesium semulajadi yang hadir dalam semua cecair badan dan sel-sel, termasuk dalam air mani manusia dan di dalam bendalir serviks, seperti yang ditunjukkan dalam beberapa kajian saintifik, beberapa yang dirujuk di bawah. Kehadiran kalsium dalam air mani manusia telah ditunjukkan seawal sebagai 1942 dalam kajian mercu tanda oleh Huggins et al. Kalsium dan magnesium adalah amat penting bagi daya maju dan fungsi sperma dan telur. Sebagai contoh, satu kajian saintifik dengan 143 lelaki oleh Adamopoulos et al. menunjukkan bahawa, "kepekatan Ca dalam pesakit asthenozoospermic dan oligozoospermic lebih rendah berbanding dengan lelaki normozoospermic dan positif dengan kepekatan Mg mengabaikan kualiti mani atau kehadiran jangkitan". Begitu juga, sperma juga mempunyai suatu keperluan mutlak bagi ion kalsium bagi menjalani reaksi yang acrosome dalam persediaan untuk persenyawaan telur (lihat Evans et al. Kajian).

Hanya Sasmar Conceive Plus Pelincir Mesra Sperma SAHAJA yang mengandungi bahan-bahan penting ini.

Wednesday, 3 July 2013

THERMOMETER 2 DECIMAL WITH BBT CHART - UNTUK MENGESAN WAKTU SUBUR

CODE: THERMO
HARGA PROMOSI: 
RM40 (SEM) / RM44 (SBHSWK)

FREE post : poslaju
STOCK : AVAILABLE
suhu asas badan (BBT) -Terdapat banyak cara untuk mengetahui kesuburan anda. Salah satunya ialah melalui catatan suhu badan asas anda atau BBT (Basal body temperature). Tujuan carta BBT ialah untuk mengetahui bila ovulasi akan berlaku. Ia sangat berguna kepada mereka yang cuba untuk hamil, mengelak dari hamil atau untuk mereka yang cuba memahami fisiologi badan mereka. BBT lebih senang diukur dengan termometer yang khas untuk mengukur BBT ini.
Thermometer 2 decimal ini adalah sesuai digunakan untuk mencatat BBT chart seperti di fertilityfriend.com, myfertilitycharts.com, gardenoffertility.com dan sebagainya.

CARA-CARA PENGGUNAAN THERMOMETER BBT CHART:
macam guna thermometer biasa. Tekan butang ON atas thermometer. Pastu bila dia display suhu 35.8 or -- celcius dan apabila semua simbol keluar dekat die punye skrin. Letakkan thermometer yang sebelah hujung yang runcing yang kaler silver tu di bawah lidah didalam mulut. Tunggu sehingga thermometer mengeluarkan bunyi bip bip bip 3kali. Kemudian keluarkan thermometer dan catatkan suhu anda.

Bila waktu yang sesuai untuk ambil suhu asas badan ni?
Waktu yang paling ideal atau terbaik untuk ambil suhu asas badan ini adalah sebaik sahaja bangun tido sebelum bangun dari katil iaitu sebelum melakukan apa-apa aktiviti termasuklah gosok gigi.


CARA-CARA MENCATAT SUHU PADA BBT CHART - UNTUK LEBIH DETAIL:
http://portal.alamhamil.com/artikel-kehamilan/merancang-untuk-hamil/83-suhu-asas-badan-bbt.html


ATAU cara ke 2: Anda boleh masukkan sahaja data/suhu yang diukur menggunakan thermometer kedalam software http://www.ovuline.com yang disediakan dibawah ini setiap hari bermula hari pertama anda period.Software dibangunkan untuk membantu anda mencari waktu subur. Biar software saja mengira.

KELEBIHAN THERMOMETER 2DEC BBT CHART BERBANDING THERMOMETER BIASA DIPASARAN? 
Thermometer yang kami jual lebih tepat berbanding thermometer biasa dengan harga yang berpatutan. Sesuai untuk yang ingin mencatat suhu basal badan bagi mengesan waktu subur badan.

KETAHANAN TERMOMETER?: 
Termometer macam jam tangan. bateri selalu kena tukar. tengok pada cara penggunaan. kurang2 8 bulan kena tukar bateri bukan tukar termometer. jaga elok2 maka tahan lama lah dia.....yang ada baby tu elok juga ada termometer di rumah untuk check suhu baby selalu kan.

Tuesday, 2 July 2013

PENYELAMAT PESAKIT DIABETES - BIOMANIS

CODE: BIOMANIS
HARGA: RM110 (SEM)/ RM115 (SBHSWK)
FREE POST: Poslaju 

STOCK : AVAILABLE
➨ RISAU DENGAN SAKIT DIABETES AYAH DI KAMPUNG?

Ayah anda hidapi kencing manis? Dan anda risaukannya? Nak kerja pun rasa tak aman, risaukan ayah. Kalaulah saya boleh bantu ayah, alangkah baiknya, Siapa tak sayang ayah kan?

USAH RISAU! BIOMANIS KAN ADA...

BIOMANIS, produk terbaru berkesan diuji secara klinikal. Apa yang anda patut tahu tentangnya.

Kini anda tak perlu risau lagi dengan penyakit kencing manis ini, marilah beralih kepada pemanis yang lebih selamat untuk kesihatan.

======================
PRODUK BIOMANIS STEVIA
======================

[✔] Pro Asli Herbs-BIOMANIS yang berasaskan dari daun Stevia yang juga dikenali sebagai 'daun ajaib' kerana rasanya manis berkali ganda dari gula tetapi mempunyai
➨ 0% kalori,
➨ 0% lemak,
➨ 0% kolestrol,
➨ 0% protin,
➨ 0% toksid,
➨ 0% glukos
➨ 0% karbohidrat.

[✔] 1 Botol BIOMANIS (20gm) sesuai untuk 2 1/2 bulan. 1 gelas hanya menggunakan secubit BIOMANIS sahaja. 1 kotak boleh memaniskan hidup anda selama hampir 1/2 tahun.

[✔] BIOMANIS yang menggunakan Stevioside dengan kemanisan berganda lebih daripada gula adalah Stevioside yang terbaik dan sesuai digunakan untuk minuman harian. Asasnya, semua kadar kemanisan sesuai digunakan kepada badan dan tidak memudaratkan. Ini kerana, Stevia hanya memberikan 'rasa manis' dan mempunyai 0% MUDARAT.

[✔] Menurut kajian universiti seluruh dunia, kadar kemanisan Stevia tidak mempengaruhi kesan ke atas tubuh badan kerana Stevia sendiri dijadikan Allah tiada MUDARAT.Kajian mendapati kandungan utama yang menyebabkan ia manis iaitu steviosid tidak mengandungi toksid, boleh menurunkan tekanan darah dan baik untuk pengidap diabetes.

[✔] Stevia juga digunakan sebagai penawar menurunkan tekanan darah tinggi, melawaskan kencing, menguatkan otot organ hati, anti bakteria, anti penyakit kulat, anti virus dan merawat luka terbakar.

[✔] Satu keistimewaan utama BIOMANIS berbanding produk Stevia lain di luar sana adalah selain khasiat semulajadi yang terkandung di dalam daun Stevia ini, proses pembuatan BIOMANIS telah disulam dengan bacaan 30 Juzuk Al-Quran, Ayat-Ayat Syifa', Doa-Doa Mustajab dari Al-Quran dan Hadis, Bacaan Asma Al-Husna dan lain-lain bagi menambah keberkatan dan keberkesanan penggunaan BIOMANIS ini (dengan izin Allah). Gabungan ini diharap menjadi penawar terbaik kepada pengamalnya sama ada dari segi biologi mahupun dari segi metafizik. INSYAALLAH

=========================
KELEBIHAN BIOMANIS STEVIA
=========================

[✔] Mengimbangkan kandungan gula dalam tubuh badan.Dapat kawal penyakit diabetes

[✔] Meningkatkan kadar tenaga kepada tubuh badan.Badan anda kekal bertenaga.

[✔] Melicin dan memutihkan kulit serta awet muda.

[✔] Sebagai pemanis semulajadi, sesuai untuk semua peringkat umur lelaki dan perempuan.

[✔] Membantu menurunkan kadar gula dalam darah (sesuai untuk pesakit Diabetes dan Hypoglycemia).

[✔] Membantu menurunkan tekanan darah.

[✔] Membantu sistem penghadaman badan.

[✔] Membantu mereka yang mengalami masalah insomnia.

[✔] Berupaya mengawal berat badan yang berlebihan (Obesiti).

[✔] Melawaskan pembuangan air kecil.

[✔] Sebagai PENGGUNA BIJAK anda pasti memilih Stevia terbaik dan kadar kemanisan TERTINGGI untuk PENJIMATAN MENAKJUBKAN

Saturday, 29 June 2013

CANVAS STEAM SAUNA DAN HERBA UNTUK MERAWAT RAHIM BAGI YANG INGIN HAMIL

RM350  FREE HERBA untuk merawat rahim bagi yang ingin hamil
FREE POSTAGE untuk SEMENANJUNG. SABAH/SARAWAK RM60

STOCK : AVAILABLE
PETUA UNTUK HAMIL :
Petua dari pengasas susu alkhisbun yang pernah keguguran 3 kali dan mempunyai cyst. Akhinya berjaya mendapat baby comel. Dia turunkan kepada saya petua ini:
1)amalkan susu khisbun untuk rawatan rahim dan kualiti benih
2)amalkan mandi sauna herba (herba boleh beli dgn saya jika mahu) sekurang-kurangnya 1 x sebulan bagi mengatasi masalah kolestrol dalam darah @ ganti dengan pemakaian lumiglow untukyang malas bersauna. Tapi kesan bersauna sgt baik untuk wanita yg ingin hamil.
3)makan madu yg dicampur dengan serbuk kayu manis pada setiap pagi.
4)Buat urutan atau sengkak rahim.

KUALITI KAIN : Diperbuat daripada kain CANVAS (1 lapisan)

SET INI DILENGKAPI DENGAN :
1. Sauna Tent
2. Periuk Sauna
3. Alat Kawalan Suhu Dan Masa
4. Steamer Pot
5. Paip Penyambung

PERCUMA
1. Kerusi Lipat
2. Krim Pelansingan 15 Gram
3. Herba Sauna 5 Uncang
4. Alat Urut Kaki

FUNGSI CANVAS STEAM SAUNA IALAH SEPERTI :-
1. Membakar lemak dan menurunkan berat badan secara tardisional.
2. Memulihkan luka-luka dalaman selepas bersalin & menyegarkan tubuh anda
3. Menggantikan aktiviti jogging atau bersenam.
4. Mengurangkan risiko serangan darah tinggi & kencing manis
5. Membuang toksik badan melalui peluh
6. Menyegarkan tubuh badan anda selepas penat bekerja
7. Mengurangkan sinus/resdung dan jerawat.


KELEBIHAN CANVAS STEAM SAUNA :-
* Harga yang sangat berpatutan.
* Mendapat kelulusan CE approval dari luar negara & Suruhanjaya Tenaga dari Malaysia. Selamat digunakan.
* Sangat berkesan untuk menurunkan berat badan & kesihatan. Anda bebas bersauna dengan privasi hanya di rumah anda.